כללי

רי/מקס ישראל, אתם גדולים מהחיים!

רי/מקס הינה חברת תיווך בינלאומית, הפרוסה במעל 60 מדינות ובעלת היקף העסקים הגדול ביותר בעולם בזכות כ-100,000, הפעילים בכ- 7,000 משרדים.
רשת רי/מקס בישראל, בראשות ברנרד רסקין, הוקמה  בשנת 1995, והיא מונה מעל 100 סניפים ברחבי הארץ עם כ- 1,200 סוכני נדל”ן. רי/מקס היא רשת התיווך הגדולה ביותר בישראל. הרשת מתרחבת באמצעות מכירת זיכיונות במטרה לספק מענה אופטימאלי לשיווק ולתיווך נדל”ן בישראל.

רי/מקס ישראל וגדולים מהחיים

לרי/מקס ישראל קשר אמיץ ומיוחד עם עמותת גדולים מהחיים כבר כעשור. זכייני ועובדי החברה מתנדבים לכל צורך ולכל פעילות של העמותה בכל מקום ובכל זמן.
הם מגיעים לרכבת החיוכים בפורים, מסייעים באריזת מארזים בחנוכה, מתנדבים במוקדי התרמה, במחנות הקיץ ועוד. בכל מקום בו צריך עזרה בארץ, רי/מקס ישראל מציעים פתרון ונכונות להתגייס בכל קנה מידה.
בנוסף, מפעילה החברה מודל התרמה במסגרתו כל סוכן שסוגר עסקה ומקבל עמלה, יכול לתרום חלק ממנה, כרצונו לגדולים מהחיים, בשם לקוח הקצה שמקבל תעודה על תרומה בשמו. הסוכנים הנפלאים של רי/מקס ישראל תורמים כך באופן שוטף לעמותה ומהווים עוגן משמעותי בפעילות גיוס הכספים למען הילדים החולים.
השותפות האסטרטגית מאפשרת קידום המודעות לצרכיהם של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, ומאפשרת לעמותה להוציא לפועל את מגוון תכניותיה ופעילותיה השונות למען הילדים והמשפחות.

ברנרד רסקין, מייסד ומנכ”ל רי/מקס ישראל הוא חבר בחבר הנאמנים של גדולים מהחיים ומספר כך:

“לפני כ-9 שנים, הרגשתי שהחברה שלנו הגיעה לנקודה בה היא יכולה לפעול למען החברה ולעשות למען אחרים, מעבר לתרומות ופעילויות נקודתיות שהיינו עושים. חיפשנו אירגון או עמותה שנוכל לאמץ ולקחת בה חלק פעיל ושוטף, בעשייה משותפת לאורך כל השנה ובכל שדרות הארגון – אני באופן אישי, חברי ההנהלה וכל עובדי הרשת. יש לנו ארגון גדול, בפריסה ארצית הכולל יותר מ-100 זכיינים עצמאיים ולמעלה מ-1100 סוכנים שמאד מחוברים אלינו. רציתי להשתמש בכל התשתית הזו שבניתי ולעשות טוב לחברה ולקהילה. היה לי חשוב למצוא את הארגון הנכון להתחבר אליו, ולאחר שבדקנו לא מעט גופים ועמותות, הגענו לגדולים מהחיים. ידעתי מיד שזה זה. נדהמתי מפעילות הארגון, מרוחב היריעה ומהמנהיגות של ראשי העמותה. התחברתי לאופי של העמותה שמזכיר לי את אופי הפעילות של החברה שלנו. הפגישה הראשונה לא הייתה קלה. היה קשה לשמוע על הקושי של הילדים ושל המשפחות, אבל זו מטרה שאי אפשר שלא להזדהות איתה והיה לנו ברור שכאן אנחנו נשארים. היה לנו חשוב לתרום בשני מישורים. במישור ההתנדבותי, רצינו לחולל שינוי ולהיות משמעותיים עם כוח אדם גדול בפריסה ארצית מצפון ועד אילת המקנה לנו אפשרות לסייע ולעזור פיזית, עם מתנדבים שלנו לכל צורך ולכל פעילות בכל מקום ובכל זמן. בנוסף, ראיתי ברי/מקס הבינלאומית מודל שריגש אותי ואימצתי גם אלינו, במסגרתו כל סוכן שסוגר עסקה ומקבל עמלה, יכול לתרום חלק ממנה, כרצונו לעמותה, בשם הלקוח שמקבל תעודה על תרומה בשמו לגדולים מהחיים.
הפעילות המקסימה הזו מניבה לגדולים מהחיים תרומות שנתיות נכבדות ומעבירה הלאה את הנתינה. התעודה היחידה שתלויה על הקיר שלי, היא זו שקיבלתי אחרי שסוכנת תרמה בשמי לגדולים מהחיים לאחר סגירת עסקה.
בגדולים מהחיים רואים את הטוב שבאדם וזה הרווח העצום שלנו. אנחנו רוצים לתת, אבל מקבלים המון בחזרה והחוויה הזו לצד גדולים מהחיים הופכת אותנו לאנשים טובים יותר ולרשת טובה יותר. זה לא עול, אלא זכות להיות מעורבים ואני אוהב מאד את מה שאנחנו עושים כאן, בידיעה שאנחנו הולכים יד ביד עם הארגון הנכון.”

אנו מוקירים את השותפות עם רי/מקס ישראל, ומודים על הקשר העמוק והחיבור המשמעותי וארוך השנים.
רי/מקס ישראל הינה נותנת חסות ראשית בערב הגאלה השנתי של גדולים מהחיים, אשר מגייס תרומות למען קרן הבריאות של העמותה, למימון תרופות, בדיקות וטיפולים שאינם בסל הבריאות, ומאפשרת לילדים החולים ולבני משפחותיהם סיכוי ותקווה להחלמה.

לאתר רי/מקס ישראל >> https://bit.ly/3x5qNjY

לא משאירים אותם לבד עם הסרטן!
דילוג לתוכן